8 Haziran 2013 Cumartesi

UZUN BİR ARADAN SONRA MERHABA

Uzun bir aradan sonra çok gecikmiş yayınım :) o bir anne sahibesinin hediye etkinliğine katılmıştım. Çocukların mezuniyet telaşı,Memlekete acil gidiş ve Yeğen kokusunu duyma derken ancak bu güne  yayımlayabiliyorum gelen ve gönderdiğim  hediyeleri




GÖNDERDİĞİM HEDİYELER,GÜLE GÜLE KULLANSINLAR  :)


    Buradan belli olmuyor ama mutfak havlusunun asılacak yerine de cup kek kondurdum, hepsinin kenarlarını da inci ile süsledim, söylemeden geçemeyeceğim :)

 
 

Hediyelerimin paketlerini kendim bizzat hazırladım nasıl olmuş ???

 

Hikmet Hanımın bana gönderdiği hediyeler.Kendisine teşekkür ederim.

 

 Hediyeyi okul da açınca çikolatadan arkadaşlara ikram ettim. 

 

 

3 yorum:

  1. Senin yaptıklarında Hikmet'in gönderdiği hediyeler de çok güzel canım.Allah yeğeninize hayırlı ömürler versin.

    YanıtlaSil
  2. Hepside çok güzel görünüyor elinize sağlık ve iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller güle güle kullanın ve kullansınlar :) Bende beklerim bloğuma.. Sevgiler..
    http://alfabenineharfii.blogspot.com

    YanıtlaSil